Tolimųjų reisų vairuotojams nebereikės nakvoti vilkikuose

Ar jau skaitėte?

Vilkikų vairuotojų trūkumas nebevaldomai auga. Skelbiama, kad Europoje jau trūksta beveik pusės milijono vairuotojų, o mūsų šalyje skaičiai jau perkopė 30-ies tūkstančių ribą. Visą tai lemia 3 esminės priežastys – išaugusi transporto paklausa, profesinės grupės senėjimas ir nepatrauklios darbo sąlygos.

- Reklama -

Vidutinis vilkiko vairuotojų amžius šiuo metu yra 47 metai, o iš jaunimo iki 30-ies šią profesiją renkasi tik 7 procentai. Šiuolaikinės kartos nebenori ilgų reisų, atitrūkimo nuo savo artimųjų ir nakvojimo pakelėje.

Šioje srityje save norinčių realizuoti ir realizuojančių moterų skaičiai taip pat ženkliai skiriasi. Moterų, kurios ryžtasi leistis į kelių savaičių kelionę, kurioje reikia planuotis savo poilsio režimą pakelėse ar bendruose nakvynės moteliuose, tėra vos keli procentai. O jei namuose laukia vyras ir vaikai – išvykti nebenori praktiškai nė viena mama.

Ilgos kelionės ir tolimi reisai dažnai kenkia ne tik vairuotojo sveikatai tiek laiko praleidžiant sėdint, vairuojant, bet ir asmeniniam gyvenimui, santykiams. Turbūt kiekvienas rastume savo aplinkoje tokį atvejį ar net kelis, kuomet didžiąsias metų šventes moterys su vaikais sutinka ne pilnoje šeimoje. Geriausiu atveju vaikai tėtį mato išmaniojo įrenginio ekrane. O kur dar blogesni scenarijai, kai išyra šeimos, nes matantis su savo antrąja puse kas mėnesį ar kelis tampa nebepakeliamai vieniša ir sunku.

Dėl tokių priežasčių ypatingai sunku norintiesiems tapti vilkiko vairuotojais suderinti savo šeimos vertybes ir aistrą mylimam darbui. Būtent todėl MB „Europe Whales“ ilgai dirbo prie projekto, kuris leidžia itin paprastai suderinti asmeninius poreikius, šeimą, kokybišką poilsį ir pelningą vilkiko vairuotojo darbą.

Kaip keičiasi darbo sąlygos?

Europoje labai trūksta sustojimo aikštelių, kurios būtų pritaikytos vilkiko vairuotojams sustoti ir pailsėti. Naudojantis „Europe Whales“ sukurta platforma nebereiks iš anksto planuoti ir sudėtingai ieškoti vietų poilsiui. Įmonė sukūrė analogų pasaulyje neturinčią interaktyvią vilkikų vairuotojų apsikeitimo platformą. Kuri leidžia daryti esminį pokytį vairuotojų darbo sąlygose – važiuoti trumpus atstumus.

- Reklama -
Taip pat skaitykite:  Karantino pasekmės keliuose: kamščių neliko, rekordiškai sumažėjo avarijų

Interaktyviame platformos žemėlapyje kas 200–300 km išsidėsčiusios saugumo reikalavimus atitinkančios apsikeitimo aikštelės, kuriose vairuotojai apsikeis vilkikais ir vėl grįš į savo pradinį tašką, todėl vairuotojas galės grįžti ir ilsėtis savuose namuose. O krovinys judės savo galutinio taško link praktiškai nenutrūkstamai ir pasieks jį dvigubai greičiau.

Anksčiau vežėjų įmonėse buvo įprasta turėti kuo daugiau savo vilkikų, taip pat ir savo vairuotojų. Laikui bėgant tapo akivaizdu, kad daug labiau apsimoka nuomotis vilkikus ir tai jau gan dažnai praktikuojama. Lygiai tas pats gali būti ir su vairuotojais. Toks darbo pobūdis leidžia įmonėms samdyti vairuotoją tada, kada joms to reikia. O vairuotojams atsiveria galimybės neįsipareigoti vienam vežėjui, patiems rinktis norimus maršrutus ir darbo laiką.

O tai reiškia, kad toks darbas gali būti tiek pagrindinis, tiek papildomas vairuotojui patogiu laiku. Ši platforma ir toks darbo pobūdis leidžia itin lanksčiai planuotis savo darbą ir gaunamą užmokestį. Svarbiausia – turėti vilkiko vairavimo teises. Bet net jei asmuo jų ir neturi, „Europe Whales“ siūlo visas galimybes ir priemones teisėms išsilaikyti.

Žinutę parengė MB „Europe Whales“

TOP naujienos

Automobilio termometras daugiau dėl ramybės, negu vardan tikslumo

Vairavimo sąlygas tiksliau įsivertinti bei pagal jas pasirinkti saugų vairavimo būdą norintys vairuotojai ne visuomet linkę pasitikėti atskiriems miestams ar vietovėms sinoptikų skelbiama apytiksle...

Kokios priemonės padės užšalus automobilio durelėms ir langams

Į Lietuvą atslinkę šalčiai tampa išbandymu ir automobiliams: neužsiveda jų varikliai, išsikrauna akumuliatoriai. Šias nelaimes dažniausiai lemia prasta techninė automobilių būklė ir jų savininkų...

Savaitgalis – apsnigtuose keliuose transporto priemonių susidūrimai

Vasario 12–14 dienomis, penktadienį–sekmadienį, policijos pareigūnai užregistravo, pirminiais duomenimis, 147 eismo įvykius: daugiausia – šeštadienį (70), penktadienį – 45, sekmadienį – 32. Dėl neblaivių...

Sostinė svarsto apie lentelių su žaliomis rodyklėmis grąžinimą į sankryžas

0
Vilniaus miesto savivaldybė Susisiekimo ministerijai šiandien pateikė konkrečių sankryžų sąrašą, kuriose, išanalizavus eismo situaciją, pėsčiųjų bei kitų eismo dalyvių saugumą ir infrastruktūros galimybes, siūloma grąžinti šviesoforų lenteles su žaliomis rodyklėmis. Ministerijai ir Transporto kompetencijų agentūrai...

Sausio 11 dienos eismo įvykiai

0
Sausio 11 dieną, pirmadienį, pirminiais duomenimis, 7-iuose eismo įvykiuose sužeisti 9 žmonės, daugiausia – keleivių (vienas asmuo, važiavęs viešuoju transportu Vilniuje). Nukentėjo ir pėstieji (pėsčiųjų perėjose) bei vairuotojai. Esant šlapiai kelio dangai – 71,4...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS