Palangoje duotas startas „Viada Press Raliui 2019“

Ar jau skaitėte?

Penktadienio rytą Palangoje, poilsio ir sveikatinimo komplekse „Atostogų parkas“, duotas startas XXIV „Viada Press Raliui“. 75 sportinėje, turistinėje ir istorinių automobilių grupėse dalyvaujantys ekipažai pajudėjo į startą ir per dvi dienas Lietuvos bei Latvijos pajūryje įveiks daugiau nei 300 kilometrų.

- Reklama -

Pirmąją dieną ralio dalyviai aplankys įvairias Lietuvos pajūrio regiono vietas: po starto jie pajudėjo į Palangos miesto stadioną, iš ten – į Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro autodromą. 15 val. Klaipėdoje prasidės greičio ruožas prie daugiafunkcinės sporto arenos Dubysos g. 10. Vakare, 19 val., dalyviai varžysis Kretingos rotušės aikštėje – čia vyks specialus ruožas „Continental“ taurei laimėti.

Antrosios ralio dienos ruožai vyks Latvijoje, Liepojos mieste ir jo apylinkėse.

Išskirtiniai sportiniai automobiliai

Šių metų ralis išsiskiria dalyvių parku: čia pirmą kartą dalyvauja „Tesla“ elektromobilis. Mantas Mikuckas kartu su Karoliu Raišiu važiuos „Model 3 Performance“ modeliu, kuris iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 sek. Tai – greičiausias kada nors šiame ralyje startavęs automobilis.

Daugkartinis Lietuvos ralio ir žiedinių lenktynių čempionas Ramūnas Čapkauskas šiame ralyje sėdo į šturmano vietą, o savo sportinio 350 AG pasiekiančio „Cupra TCR“ vairą patikėjo Renaldui Gabartui.

- Reklama -

Išskirtiniu automobiliu atvyko svečiai iš Lenkijos – Jacekas Jureckis ir Marekas Wicheris. Jie pergalės sieks su 480 AG pasiekiančiu „Lexus RC-F“.

Egidijus Babelis su Aleksandru Dainiu startuos „Hyundai i30 N“, Arūnas Volungevičius su Povilu Girčiu – „Honda Civic Type-R“, svečiai iš Suomijos Petru Suuronenas ir Jaakko Tapperis – „Porsche 911“. Praėjusių metų konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas“ nugalėtojas Dominykas Danys su Evelina Drilingiene startuos „Suzuki Swift Sport“, o daugkartinis žurnalistų ralio nugalėtojų ekipažas Dainius Leonavičius su Adomu Šablevičiumi – „Mazda MX-5“.

Kartu su „Viada Press Raliu“ vyksta ir „Continental Istorinių automobilių ralis“ – per 20 išskirtinių klasikinių automobilių bus galima išvysti Lietuvos ir Latvijos pajūryje, o penktadienio bei šeštadienio vakarą – prie Palangos „Atostogų parko“.

Prieš startą neišvengė modifikacijų

Prieš kiekvienų varžybų startą – ne išimtis ir „Viada Press Ralis“ – jų dalyviai turi pagrindo nervintis. Daug priežasčių tam turėjo R. Gabartas su R. Čapkausku, mat abiejų rolės kiek neįprastos: žurnalistas Renaldas pirmą kartą ralyje dalyvauja su specialiai lenktynėms gamykloje paruoštu automobiliu, o Ramūnas paprastai pats sėdi prie vairo, o ne keleivio vietoje.

Be to, dar ir automobilį jiems prieš startą reikėjo modifikuoti – „Cupra TCR“ pritaikytas žiedinėms lenktynėms ir lėtuose slalomuose yra nemanevringas, tad sportininkai ieškojo būdų kaip padidinti vairo pasukamumą.

„Išbandžius „Cupra TCR“, įspūdžių buvo 350 – po vieną kiekvienai arklio galiai. Nuo standartinio automobilio jis visiškai skiriasi, mokytis juo važiuoti kaip teises iš naujo laikyti. Turiu gerą mokytoją šalia, tai palengvino procesą“, – prieš startą pasakojo R. Gabartas.

Prieš varžybas patyręs lenktynininkas R. Čapkauskas pabrėžė ir emocinio pasiruošimo svarbą. R. Gabartas yra daugkartinis žurnalistų ralio nugalėtojas, tačiau anksčiau lenktyniaudavo su Vincu Gerdžiūnu ir ekipaže su R. Čapkausku važiuos pirmą kartą.

„Naujam ekipažui visada reikia laiko susidirbti. Universalių receptų, kaip atsisėdus į sportinį automobilį ir stojus į rimtų varžybų startą nepriskaldyti malkų, nėra. Adrenalino antplūdis ir stresas lenktynėse daro didžiulį poveikį net nesudėtingų uždavinių sprendimui“, – sakė R. Čapkauskas.

Apie galutinį rezultatą ekipažas negalvoja. Jeigu ralis vyktų lenktynių trasoje, nugalėtojų karūną iš jų atimti būtų sunku, tačiau „Viada Press Ralyje“ trasos įvairesnės: čia yra ir greitų, ir labai lėtų slalomų, kuriuose pranašumą demonstruoja ne tokie galingi, bet manevringesni automobiliai.

auto365.lthttps://www.facebook.com/auto365lt/

TOP naujienos

Bendravimas šviesomis ir avariniu signalu: kada leidžiamas, o kada gali užtraukti baudą?

Keliuose ir gatvėse neretai galima išvysti vieni kitiems ilgosiomis šviesomis ar rūko žibintais pamirksinčių, avarinį signalą neįprastose situacijose naudojančių vairuotojų. Tai tarsi neoficiali vairuotojų...

Draudikai sudarė avaringiausių gatvių Lietuvoje penketuką

Eismo įvykius sukeliančios aplinkybės ir priežastys Lietuvoje linkę kartotis – draudikų teigimu, kasmet dažniausia eismo įvykio aplinkybe tampa važiavimas atbuline eiga. Nesikeičia ir avaringiausios...

Mobiliųjų telefonų nauda kelionėse automobiliu

Šiuolaikiniai mobilieji telefonai atlieka kur kas daugiau funkcijų nei tik prietaiso, skirto paskambinti, parašyti ar naršyti internete. Įvairių programėlių gausa suteikia labai daug galimybių,...

Pirmasis sniegas atnešė chaoso į gatves – nuostoliai šįryt augo 25 proc.

0
Jau ketvirtadienio vakarą Lietuvoje prasidėjo snygis, temperatūra nukrito žemiau nulio ir keliai pasidengė ledu bei sniego sluoksniu. „Lietuvos draudimo“ duomenys rodo, kad penktadienio rytą...

Apie elektromobilumą Lietuvoje: idėjų turime, trūksta tik požiūrio ir verslui palankių sąlygų

0
Kasdien pasirodančios elektromobilių rinkos naujienos skatina neabejoti, kad pasaulio automobilių pramonė spartėjančiais žingsniais krypsta elektromobilumo link, į šalį pamažu stumdama iškastiniu kuru varomus automobilius....

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS