Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristatė iš tinklo įkraunamą „Touareg R“ hibridą

0
48

Automobilių gamintoja „Volkswagen“ papildė savo flagmano „Touareg“ šeimą nauju modeliu – „Touareg R“. Tai pirmasis keturiais ratais varomas iš tinklo įkraunamas „Volkswagen“ hibridas.

„Touareg R“ komplektuojamas su nuolatine visų varančiųjų ratų sistema „4MOTION“ ir ypač galinga 700 Nm sukimo momentą išvystančia pavara. 340 kW/462 AG galios iš tinklo įkraunamas hibridas yra užvedamas elektriniu „E-MODE“ režimu, kuris leidžia dirbti be emisijų. Naujasis „Touareg R“ taip pat bus komplektuojamas su patobulinta „Travel Assist“ versija – tai suteiks galimybę naudotis vairuotojo asistentais važiuojant net 250 km/val. greičiu.

„Touareg R“ sukūrė „Volkswagen R“ sportinių automobilių padalinys, kuris yra atsakingas už galingiausius „Volkswagen“ automobilius. Pirmą kartą „Volkswagen R“ modeliu tapo iš tinklo įkraunamas hibridas, kuris šiuo metu yra ir galingiausias „Volkswagen“ automobilis.

Į ypač gausią „Touareg R“ komplektaciją patenka „Black Style“ eksterjero paketas su 20 colių „Braga“ lengvojo lydinio ratlankiais ir „R-Line“ vidaus apdailos paketas – „Vienna“ odos apmušalai, išsiuvinėti kristaline pilka spalva. „Touareg R“ prekyboje pasirodys antroje šių metų pusėje.

„Šiuo metu intensyviai plečiame „Volkswagen R“ modelių gamybą. Neseniai pristatėme kompaktinius miesto visureigius „T-Roc R“ ir „T-Roc Cabriolet R-Line“, o dabar, praėjus visai nedaug laiko, pristatome dar vieną SUV – „Touareg R“, – sako „Volkswagen“ sportinių automobilių padalinio vykdomasis direktorius Jost Capito.

Pasiekti neįtikėtiną galią „Touareg R“ padeda kartu dirbantys varikliai: 100kW/136 AG galios elektrinis ir 340kW/462 AG galios turbobenzininis V6. Dirbdamos kartu abi jėgainės gali užtikrinti galios pliūpsnį, kuris padeda, pavyzdžiui, greičiau ir saugiau atlikti lenkimo manevrą. Maksimalus sistemos sukimo momentas siekia 700 Nm.

Hibridinę „Touareg R“ pavarą sudaro 2995 cm3 V6 turbobenzininis variklis, elektrinis variklis ir 14,1 kWh talpos ličio jonų baterija. Aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė su „Tiptronic“ ir reduktorius galią paskirsto į priekinę ir galinę ašis. Centrinis diferencialo užraktas su „Torsen“ dinaminiu asimetrinio sukimo momento paskirstymu į priekinę ašį gali nukreipti iki 70%, o į galinę – 80% visos galios.

„Touareg R“ elektriniu režimu gali išvystyti 140 km/val. greitį, o jį viršijus ar stipriai nuspaudus akseleratorių, automatiškai aktyvuojamas V6 TSI variklis. Maksimalus šio SUV greitis elektroniškai apribotas iki 250 km/val.

Aleksandra Kostyukovich
„Volkswagen” viešųjų ryšių atstovė Baltijos šalims