Galia ir inovatyvus dizainas: naujasis „Audi RS 7 Sportback“

0
125
Detail

Naujasis „Audi RS 7 Sportback“ yra kaip reta išskirtinis antrosios kartos modelis. Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje „Audi Sport GmbH“ pristatytas plataus kėbulo penkiavietis automobilis yra dar galingesnis, bet taupesnis, mat turi hibridinę sistemą (MHEV). Šis automobilis yra pasiruošęs ilgoms kelionėms: tai tarsi kupė ir Gran Turismo derinys. V8 dviguba turbina: 4.0 TFSI variklis išvysto 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą. „RS 7 Sportback“ į prekybos salonus Europoje atkeliaus 2019-ųjų pabaigoje.

Inovatyvūs dizaino sprendimai

„Audi RS 7 Sportback“ kelią skrodžia palei pat grindinį. Ryškūs ratų gaubtai pabrėžia sportinę automobilio prigimtį ir galią. Itin platus kėbulas – visai ne optinė iliuzija: ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm, apie 40 mm daugiau nei „Audi A7 Sportback“ versijoje. Keturios naujojo „RS 7 Sportback“ dalys – kapotas, stogas, priekinės durelės ir galinis bamperis – turi baziniame modelyje sutinkamus kupė bruožus, o RS modeliams būdingas eksterjeras šiam 5009 mm ilgio kelionių automobiliui suteikia savitą charakterį.

V8 galia po kapotu

Static photo,
Colour: tango red

„Audi RS 7 Sportback“ įkinkytas 4.0 TFSI variklis išvysto 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą esant nuo 2,050 iki 4,500 sūkių per minutę (RPM). Eiklusis „Sportback“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės. Didžiausias automobilio greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/val., tačiau su „Dynamic Plus“ paketu jį galima padidinti iki 305 km/val.

Dėl 48 voltų hibridinės sistemos (MHEV) automobilis yra ne tik galingas, bet ir efektyvus: ši technologija leidžia sumažinti degalų sąnaudas iki 0,8 litro šimtui kilometrų.

Keturių litrų variklis automobiliui suteikia ir V8 būdingą gaudesį, kurį galima reguliuoti su „Audi drive select“, o pasirenkamas RS sportinis duslintuvas su juoda apdaila gali dar labiau išryškinti variklio garsą. Pasirenkamuose RS1 ir RS2 režimuose klientai gali patys nuspręsti, koks garsas – sportiškas ar subalansuotas – jiems labiau glosto ausis.

Automobilyje naudojama standartinė aštuonių pavarų tiptronic pavarų dėžė yra pritaikyta specialiai šiam automobiliui ir jo keturių varančiųjų ratų sistemai. Galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma 40:60 santykiu per mechaninį centrinį diferencialą.

Lankstumo standartas: pakaba

Standartinė RS prisitaikanti pneumatinė pakaba specialiai adaptuota šiam modeliui ir leidžia „RS 7 Sportback“ išvystyti maksimalų 305 km/val. greitį, o dėl naujojo oro suspaudimo modulio jos našumas padidėjo 50 procentų. Sportinėje versijoje galima rinktis iš trijų režimų, taip pat į ją įeina automatinė aukščio valdymo sistema. Standartiniu režimu „RS 7 Sportback“ kėbulas yra 20 mm žemiau nei „Audi A7 Sportback“ su standartine pakaba. Važiuojant didesniu nei 120 km/val. greičiu jis nusileidžia dar 10 mm, o aktyvavus pakėlimo režimą kėbulas gali pasistiebti 20 mm.

Į bazinį paketą įeina „Progressive steering“ vairavimo sistema, taip pat sportiškąjį kelionių automobilį galima užsisakyti su dinaminiu visų varančiųjų ratų valdymu.

„Audi drive select“ vairuotojui leidžia nustatyti savojo „RS 7 Sportback“ charakterį, pasirinkus vieną iš šešių profilių: komforto, automatinį, dinamiškąjį, efektyvųjį ir pagal individualius poreikius pritaikomus RS1 bei RS2. Juos galima keisti kelionės metu, paspaudus ant vairo esantį „RS mode“ mygtuką. Pasirinkę RS2, vairuotojai vienu mygtuko paspaudimu gali perjungti Elektroninę stabilumo kontrolę (ESC) į sportinį režimą.

Naujieji „RS 7 Sportback“ komplektuojami su 21 colio aliuminio lydinio ratlankiais ir 275/35 padangomis, taip pat „Audi Sport“ siūlo užsisakyti 22 colių ratlankius. RS stabdžių sistemos slankmačiai su iš vidaus aušinamais, perforuotais diskais (420 mm priekyje, 370 mm gale) standartiškai dažomi juoda spalva, bet galima užsisakyti ir raudonus.

Sportiškas, futuristinis interjeras

Cockpit

„Audi“ virtualaus prietaisų skydelio ekranuose rodoma visa lenktynininkams aktuali informacija: padangų slėgis, sukimo momentas, galia, degalų temperatūra, įpurškimo slėgis, įveiktų ratų laikas, pagreitėjimas ir patiriamos G jėgos.

Į bazinę versiją įeina sportinės RS sėdynės su juodųjų perlų „Nappa“ odos apmušalais, rombų raštu ir RS ženklinimu, tuo metu pageidaujantys dar sportiškesnės išvaizdos gali rinktis RS sportines sėdynes su „Valcona“ odos apmušalais, korio raštu ir RS ženklinimu. Kadangi sėdynės perforuotos, jose pirmąkart veikia vėdinimo sistema.

„Audi Sport“ pirmą kartą siūlo penkių durų Gran Turismo su trimis sėdimomis vietomis gale, tiesa, vis dar galima rinktis ir sportiškesnį keturvietį modelį su dviem sėdimomis vietomis gale.

Aukščiausios klasės įranga: multimedija, pagalbinės sistemos, spalvos ir medžiagos

Naująjį „RS 7 Sportback“ „Audi Sport“ aprūpino gausia komforto, ryšių įranga ir pagalbinėmis vairavimo sistemomis. Atletiškasis automobilis apjungia sportiškumą ir nevaržomą pajėgumą, reikalingą ilgoms kelionėms. Automobilis pasiruošęs padėti vairuotojui pačiose įvairiausiose situacijose. Jame yra daugiau nei 30 pagalbinių sistemų, įskaitant prisitaikančią greičio palaikymo sistemą, pagalbos sankryžose sistemą, kelio juostų kirtimo ir šalikelės įspėjimus, 360 laipsnių kameras ir dar daugiau.

Kristaps Menniks
Audi marketingo ir ryšių su visuomene vadovas